تولد تکرار امیدواری خداوند است ، یادآوری این تکرار گرامی باد...

 

تولد و مرگ را درمانی نیست

 

مهم این است که فاصله میان این دو را شاد

 

زندگی کنیم . . .

 

تولدت مبارک امیرحسین

 

انشاالله درتمامی مراحل زندگیت موفق وپیروز باشی.