مهساحل..3
عطر دستانی را داری که :
" پرنده ای را از قفس آزاد کرده اند "
مولای من ، دریاب مرا که در قفس خویش مانده ام ...

================
السلام علیک یا سیدنا و مولانا یا اباالحسن یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
برای یاد کردن ت ، منتظر مناسبتها نمی شوم که یادت بهترین مناسبت و موهبت است ![]()
+ نوشته شده در دوشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 22:8 توسط mahsa