غرور

سلام
غرور همون نارسیسیزم(خودشیفتگی) هستش که ما آدما رو خیلی خودپسند نشون میده!!!
آدمایی که مغرور هستن همیشه از داشتن دوست های صمیمی بی بهره اند!!!
اصلا آدمای مغرور اونقدر به خودشون فکر میکنن که از دنیای کوچیک خودشون در نمیان!!!
ولی غرور رو نباید با اعتماد به نفس قاطی کرد چون اعتماد به نفس لازمه انسان موفق هستش!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۰ ساعت 17:37 توسط MOSTAFA
|